Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dali MENUET op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wen5 16-02-2022

Kleine reus

Onlangs de KEF LS50 Meta ingeruild voor deze speaker. De KEFs kwamen bij mij niet naar tevredenheid uit de verf (voor mij te relaxed). De Menuet biedt meer energie, dynamiek en detail en laat ook op een laag volume alles horen! Vooral het middengebied is geweldig (vocalen geeft ie prachtig weer). Precies datgene wat ik zoek bij een speaker! Ik sta versteld van de punch die deze kleine (eigenlijk Mini-et) laat horen. Ondanks de nodige kracht en punch is deze speaker perfect in balans (hij zet niets extra aan en 'schreeuwt' nergens) en is ie heel neutraal. Met een wat 'dikkere' versterker die wat stroom levert komen deze speakertjes nóg beter tot hun recht. Moeten ze een wat grotere ruimte vullen dat is een sub niet overbodig.

Pluspunten

• Energiek
  • Neutraal klankbeeld
  • Compact formaat

Minpunten

• Eist enig versterkervermogen